Yardım Masası Hizmeti
L0.Seviye Destek Hizmetleri
Müşterilerimizin son kullanıcılarından ya da çağrı merkezinden tarafımıza bildirilen problem çağrılarını karşılıyoruz. Bize iletilmiş problemleri yardım masası sistemine kaydediyor ve takip ediyoruz.
1.Seviye Destek Hizmetleri (Uzaktan Destek)
PC, notebook, tablet, akıllı telefon, yazıcı, tarayıcı, ağ ürünleri ürünleri, çevre birimleri, bunların üzerindeki işletim sistemleri, standart uygulamalar gibi müşterilerilerimizin kullanıcı ürünlerinin ve sistemlerinin gelişimlere paralel olarak, etkin, verimli ve sorunsuz bir şekilde kullanılmasını sağlamak için servis seviyelerine göre çağrı bazlı olarak yürütülen ve yönetilen destek hizmetlerimizdir.
Müşteriden gelen çağrıları ilk alan kişi;
• Gelen çağrıyı cevaplar,
• Problem ve talebi kayıt altına alır.
• Detaylı bilgi için son kullanıcıyı arar, güncel ve doğru bilgi verir ve çağrının durumu hakkında bilgilendirir,
• Bilinen yazılım, donanım ve kullanım problemlerini çözer,
• Problemi ya da talebi ilgili destek ekiplerine ve servis sağlayıcılara aktarır,
• Destek ekiplerine ve servis sağlayıcılara yönlendirilmiş olayın durumu hakkında bilgi sahibi olur ve işi takip eder.